ESP | CAT logo instagram

Atenció a nens i nenes i a les seves famílies per prevenir situacions de pobresa i/o de risc d’exclusió social.

La fundació Albert és una entitat sense ànim de lucre constituïda al 2014 amb l’objectiu d’ajudar i atendre a infants i joves i a les seves famílies.

QUI SOM

Una organització socialment responsable i amb una clara voluntat transformadora que aposta per la inclusió social i laboral.

LA NOSTRA MISSIÓ

Fomentar la igualtat d’oportunitats i la integració social que permeti a les famílies assolir la seva autonomia.

QUÈ FEM

Realitzem diferents activitats i programes per a donar resposta a les diferents necessitats dels infants, joves i les seves famílies del territori.

mapa-de-pines

ON ESTEM?

En el centre del Casc Antic de la ciutat de Barcelona, en un edifici de cinc plantes situat al carrer Consolat de Mar, 45, adaptat per a l’atenció de nens, nenes i joves de 0 a 18 anys i a les seves famílies.

Equip humà

Amb l’ànim de garantir una major qualitat educativa per a tots els nens i nenes que participen en el centre, la Fundació Albert delega la gestió de gran part de les activitats a les entitats Fundació Pere Tarrés, Càritas-Paidós i Fundació d’Osteopatia de Barcelona (FOB), entitats no lucratives, educatives i d’acció social amb experiència que compten amb  professionals dedicats íntegrament a millorar la situació de persones que es troben en situació vulnerable a diferents nivells i per diferents motius. Junts i juntes, construïm entre tots i totes noves perspectives de futur.

La fundació Albert, H10 Hotels i la fundació Esperança col·laboren conjuntament per incorporar al mercat laboral, persones en exclusió social.

Descarregar el pla d’igualtat

Descarregar el codi ètic

Descarregar plà de voluntariat

LA FUNDACIÓ ALBERT EN NÚMEROS