Atenció a nens i famílies per prevenir la pobresa i l’exclusió social

La Fundació Albert és una entitat sense ànim de lucre constituïda al 2014 amb l’objectiu d’ajudar i atendre els nens i famílies en situació de pobresa i en risc d’exclusió social. La seva finalitat és fomentar la igualtat d’oportunitats i la integració social que permeti a les famílies assolir la seva autonomia.

Totes les activitats són gratuïtes i es realitzen a un edifici reformat de la fundació situat al carrer Consolat del Mar, 45 de Barcelona.

rectangulo negro

Atenció a nens i famílies per prevenir la pobresa i l’exclusió social

La Fundació Albert és una entitat sin ànim de lucre constituïda al 2014 amb l’objectiu d’ajudar i atendre els nens i famílies en situació de pobresa i en risc d’exclusió social. La seva finalitat és fomentar la igualtat d’oportunitats i la integració social que permeti a les famílies assolir la seva autonomia.

Ludoteca

A la planta baixa de l’edifici trobem la ludoteca, un espai adreçat a nens d’entre 4 a 12 anys que ofereix un espai de joc dirigit per monitors i organitzat en tres espais:

• lectura i dibuix
  • joc simbòlic
  • manualitats i jocs de taula

Sala Pere Tarrés y Lego
Education Robotix

A la primera planta de l’edifici s’organitza un programa de reforç escolar diari, dirigit a nens d’entre 6 i 12 anys, i on trobem l’espai Lego Education Robotix. En períodes vacacionals, també es realitzen colònies, casals d’estiu, de Nadal i de Setmana Santa.

ASMI i FOB

A la segona planta hi trobem dos projectes diferenciats:

• Un espai de criança impulsat per ASMI (Associació per a la Salut Mental Infantil des de la gestació) amb activitats dirigides a nens de 0 a 3 anys per millorar el vincle emocional entre els pares i els seus fills.
  • Tractaments d’osteopatia solidaris, tant per a nens com per als seus pares / mares realitzats per FOB (Fundació d’Osteopatia de Barcelona).

Paidós Càritas

A la tercera i quarta planta Càritas desenvolupa el projecte Paidós destinat a famílies amb nens de 0 a 6 anys. En aquestes dues plantes s’ha recreat un habitatge amb tots els seus espais: cuina, menjador, sala d’estar, bugaderia i zona de joc.

Contacte

Si vols ampliar la informació sobre la Fundació Albert, omple el formulari i ens posarem en contacte amb tu.

logo h 10
logo peretarres