Atenció als nens i a les famílies per prevenir la pobresa i l’exclusió social

rectangulo negro

La fundació Albert és una entitat sense ànim de lucre constituïda al 2014 amb l’objectiu d’ajudar i atendre els nens i famílies en situació de pobresa i en risc d’exclusió social.

icon-bocata

QUI SOM

Una organització socialment responsable i amb una clara voluntat transformadora que aposta per la inclusió social i laboral.

icon-bandera

LA NOSTRA MISSIÓ

Fomentar la igualtat d’oportunitats i la integració social que permeti a les famílies assolir la seva autonomia.

icon-diana

QUÈ FEM

Realitzem diferents activitats i programes en un edifici reformat i dedicat en exclusiva als nens i a les seves famílies.

Equip humà

Amb l’ànim de garantir una major qualitat educativa per a tots els nens que participen en el centre, la Fundació Albert delega la gestió de gran part de les activitats a les entitats Fundació Pere Tarrés, Càritas-Paidós, Asociación para la Salud Mental Infantil desde la gestación (ASMI) i Fundació d’Osteopatia de Barcelona (FOB), entitats no lucratives, educatives i d’accions socials amb experiència que compten amb grans professionals dedicats íntegrament a millorar la situació de persones en exclusió social. Conjuntament amb el personal de la Fundació Albert formen un excel·lent equip professional.

La fundació Albert, H10 Hotels i la fundació Esperança col·laboren conjuntament per incorporar al mercat laboral, persones en exclusió social.

LA FUNDACIÓ ALBERT EN NÚMEROS

Fundación en números CAT

INFANTS ATESOS
FAMÍLIES ATESES
TREBALLADORS VOLUNTARIS
ENTITATS NO LUCRATIVES

Espai de joc

Espai de lleure per a  nens i nenes de 4 a 8 anys, on cada dia es realitzen diferents activitats i tallers.

Horari de l’espai de joc: de dilluns a divendres de 17:00 a 19:00

IMG_20181023_175857 1

Centre socioeducatiu

El grup de grans ha començat el projecte Makers. Es basa en el concepte “do it yourself”, on els nens i nenes es familiaritzen amb les noves tecnologies.

Horari del centre socioeducatiu: de dilluns a divendres de 17:00 a 19:30

dav

Espai viu

El dia 27/10 vam celebrar Haloween. Els infants van preparar un terrorífic matí per als seus pares.

Telèfon: 93 268 42 02

Email: info@fundacioalbert.org

Si vols ampliar la informació sobre la Fundació Albert, omple el formulari i ens posarem en contacte amb tu: