Atenció a nens i nenes i a les seves famílies per prevenir situacions de pobresa i/o de risc d’exclusió social.

La fundació Albert és una entitat sense ànim de lucre constituïda al 2014 amb l’objectiu d’ajudar i atendre els nens i nenes i a les seves famílies en situació de pobresa i/o en risc d’exclusió social.

QUI SOM

Una organització socialment responsable i amb una clara voluntat transformadora que aposta per la inclusió social i laboral.

LA NOSTRA MISSIÓ

Fomentar la igualtat d’oportunitats i la integració social que permeti a les famílies assolir la seva autonomia.

QUÈ FEM

Realitzem diferents activitats i programes en un edifici reformat i dedicat en exclusiva als nens i nenes i a les seves famílies.

Equip humà

Amb l’ànim de garantir una major qualitat educativa per a tots els nens i nenes que participen en el centre, la Fundació Albert delega la gestió de gran part de les activitats a les entitats Fundació Pere Tarrés, Càritas-Paidós i Fundació d’Osteopatia de Barcelona (FOB), entitats no lucratives, educatives i d’accions socials amb experiència que compten amb grans professionals dedicats íntegrament a millorar la situació de persones en exclusió social. Conjuntament amb el personal de la Fundació Albert formen un excel·lent equip professional.

La fundació Albert, H10 Hotels i la fundació Esperança col·laboren conjuntament per incorporar al mercat laboral, persones en exclusió social.

Descarregar plà de voluntariat

Descarregar el codi ètic

Descarregar el pla d’igualtat

LA FUNDACIÓ ALBERT EN NÚMEROS

Fundación en números CAT

INFANTS ATESOS
FAMÍLIES ATESES
TREBALLADORS I VOLUNTARIS
ENTITATS NO LUCRATIVES

Aspasim 12

CONVENI FUNDACIÓ BARRAQUER

La Fundació Albert ha signat un acord de col-laboració amb          la Fundació Barraquer per oferir assistència oftalmològica i optomètrica gratuïta a persones en situació de vulnerabilitat          i treballar en la prevenció i la detecció precoç de possibles patologies oculars.

IMG 20210111 WA0000

HM HOSPITAL DELS NENS BARCELONA

Els infants van poder gaudir de la visita de la Cap d’Odontologia de l’Hospital de Nens de Barcelona i d’una revisió dental.

LLIBRES SANT JORDI F. ROURE

De part dels infants i de tot l’equip de la Fundació Albert, us desitgem un feliç Sant Jordi.

Telèfon: 93 268 42 02

Email: info@fundacioalbert.org

Si vols ampliar la informació sobre la Fundació Albert, omple el formulari i ens posarem en contacte amb tu:

Formen part:
Col·laboren: