Espai de Criança

Es un espai on es fomenta la salut mental precoç, a través del massatge infantil i del joc dels nens i nenes amb les seves famílies, és una activitat realitzada per professionals de ASMI (Asociación para la Salud Mental Infantil) amb nens i nenes de 0 a 3 anys, conjuntament amb els seus pares/mares.

En aquest espai es pretén:

• Estimular el desenvolupament dels nens/es.
  • Canalitzar les capacitats per a millorar la qualitat del vincle nen/nena – pare/mare.
  • Proporcionar una infància saludable.
  • Atenció al benestar emocional del pare/mare i els nens/es durant el trajecte de la infància.
  • Millorar les relacions del pare/mare amb els seus fills/es. Una figura d’afecte que estigui present, que protegeixi i reconforti.

Fundació d’Osteopatia de Barcelona

La institució sense ànim de lucre: Fundació d’Osteopatia de Barcelona (FOB), realitza tractaments osteopàtics a nens i nenes i a les seves famílies en risc d’exclusió social a les instal·lacions de la Fundació Albert.

El Servei d’Osteopatia Solidària de la FOB disposa actualment d’un equip professional de 40 osteòpates voluntaris/ies i gràcies al seu compromís i al de totes les entitats que ens avalen, treballem en la millora de la salut integral de la família a través de l’abordatge osteopàtic.