ESP | CAT logo instagram

Centre Socioeducatiu, Pere Tarrés.

Espai dirigit a nens i nenes de 6 a 16 anys de dilluns a divendres. S’ofereix un acompanyament a les famílies i als seus fills/es,  proposant  activitats i oferint espais de confiança, suport i aprenentatge.  Treball en coordinació amb les escoles, serveis socials i altres recursos del territori, per assegurar una intervenció i seguiment individualitzat i de qualitat.

FOB.

La Fundació d’Osteopatia de Barcelona, FOB. Dur a terme tractaments osteopatics  a  nens/es i  famílies  en  situació de vulnerabilitat. Fob  compta  actualment  amb  un  equip professional de 40 osteopatas voluntaris. Treballem amb la millora de la salut integral de la família a través de l’abordatge osteopatic.

UTE Glamparetes Caritas-Suara

El Centre Socioeducatiu de la Barceloneta (UTE Glamparetes Caritas-Suara) es un servei d’ atenció integral destinat a famílies i infants en situació de vulnerabilitat.

Des del servei apostem sempre per l’atenció individualitzada, basant la nostra intervenció en els desitjos, interessos i necessitats de cada persona que assisteix al centre, i respectant el seu procés vital i emocional, igual que la seva motxilla, carregada d’experiències. Els professionals del servei som  acompanyants en la vida de les persones, i és la persona l’eix de la nostra intervenció.

F.A.S.E Fundació Albert Salud i Educació

El projecte F.A.S.E sorgeix de la fusió dels recursos del centre socioeducatiu i de osteopatía. Aquesta unió neix de la voluntat i motivació de sumar esforços, equips i serveis per a poder donar resposta a les necessitats observades en les famílies, tant siguin socials, sanitàries i/o educatives.