Atenció a nens i nenes i a les seves famílies per prevenir situacions de pobresa i/o de risc d’exclusió social.

La fundació Albert és una entitat sense ànim de lucre constituïda al 2014 amb l’objectiu d’ajudar i atendre els nens i nenes i a les seves famílies en situació de pobresa i/o en risc d’exclusió social.

QUI SOM

Una organització socialment responsable i amb una clara voluntat transformadora que aposta per la inclusió social i laboral.

LA NOSTRA MISSIÓ

Fomentar la igualtat d’oportunitats i la integració social que permeti a les famílies assolir la seva autonomia.

QUÈ FEM

Realitzem diferents activitats i programes en un edifici reformat i dedicat en exclusiva als nens i nenes i a les seves famílies.

Equip humà

Amb l’ànim de garantir una major qualitat educativa per a tots els nens i nenes que participen en el centre, la Fundació Albert delega la gestió de gran part de les activitats a les entitats Fundació Pere Tarrés, Càritas-Paidós, Asociación para la Salud Mental Infantil desde la gestación (ASMI) i Fundació d’Osteopatia de Barcelona (FOB), entitats no lucratives, educatives i d’accions socials amb experiència que compten amb grans professionals dedicats íntegrament a millorar la situació de persones en exclusió social. Conjuntament amb el personal de la Fundació Albert formen un excel·lent equip professional.

La fundació Albert, H10 Hotels i la fundació Esperança col·laboren conjuntament per incorporar al mercat laboral, persones en exclusió social.

Descarregar plà de voluntariat

LA FUNDACIÓ ALBERT EN NÚMEROS

Fundación en números CAT

INFANTS ATESOS
FAMÍLIES ATESES
TREBALLADORS I VOLUNTARIS
ENTITATS NO LUCRATIVES

espai joc

COVID-19: FUNDACIO ALBERT TANCAT FINS A NOU AVIS.

Amb   motiu   de   l’actual   situació   provocada  pel   coronavirus   COVID-19, Fundació Albert romandrà tancada des de el dijous 12 de març de  2020  fins          a nou avís. Demanem disculpes per les molèsties i agraïm la teva paciència i comprensió.

Hem pres  aquesta  decisió  d’acord  a  les  recomanacions  de  les  autoritats          sanitàries  i  governamentals,   pensant  en  primer  lloc  en  tenir  cura  de  la      salut tant dels nostres usuaris com dels nostres treballadors.

Esperem que la situació torni a la normalitat el més aviat possible i seguirem treballant en  la  mesura  del  possible  per  tornar  a  obrir  la  Fundació.  Ens        sumem a la crida #quedatacasa i t’invitem a  que  també  ho  facis,  pel bé de        tots.

Moltes gràcies i fins aviat.

.

Telèfon: 93 268 42 02

Email: info@fundacioalbert.org

Si vols ampliar la informació sobre la Fundació Albert, omple el formulari i ens posarem en contacte amb tu: