COL·LABORA

Hi ha moltes formes de col·laborar amb la Fundació Albert i aportar el teu gra de sorra, tant des de la teva empresa com a nivell personal. La teva aportació és molt valuosa per a que cada dia més nens tinguin el mateix nivell d’oportunitats i puguin sortir de l’exclusió social.

Aquestes són només algunes idees de com pots ajudar:

DONACIONS

Fent donacions o patrocinant activitats pròpies de la fundació

OCUPACIÓ

Contractant a treballadors de famílies en risc d’exclusió social assistits per la Fundació

MATERIALS

A través de la cessió o donació de materials

Fes un donatiu

Els donatius donen dret a desgravar l’impost de la renda de les persones físiques:

– Fins a 150 € anuals: el 75%

– A partir de 150 €: el 30%

– En cas de donacions periòdiques realitzades durant al menys tres anys a la mateixa entitat per un import igual o superior, la desgravació és del 35%

Pels donatius d’empresa, la desgravació en l’impost de societats és del 35%. Per les donacions realitzades a una mateixa entitat durant al menys tres anys la desgravació és del 40%.