Espai de Joc, Pere Tarrés.

Recurs que ofereix a nens i nenes de 4 a 7 anys un espai de cura, tranquil i de qualitat, on aprendre jugant. Les activitats es duen a terme a partir de l’elaboració d’un projecte basat en el joc, que fomenti el desenvolupament integral de la persona a partir d’una activitat lúdica i creativa. Els dissabtes s’obre l’espai pels matins per oferir activitats de manualitats, tallers i sortides.

Centre Socioeducatiu, Pere Tarrés.

Espai dirigit a nens i nenes de 6 a 12 anys de dilluns a divendres. S’ofereix un acompanyament a les famílies i als seus fills/es,  proposant  activitats i oferint espais de confiança, suport i aprenentatge.  Treball en coordinació amb les escoles i altres serveis del territori, per assegurar una intervenció i seguiment individualitzat i de qualitat.

ASMI i FOB.

La segona planta hi trobem dos projectes diferenciats:

• Espai  de  Criança  F.  Cantavella.  Espai  que  ajuda  a  aconseguir  una infància  saludable  a  partir  d’estimular  el  desenvolupament emocional del nen i afavorir els vincles afectius amb els seus pares.
  • Fundació d’Osteopatia de Barcelona, FOB. Dur a terme tractaments osteopatics  a  nens/es i  famílies  en  risc  d’exclusió  social  i/o  en situació de vulnerabilitat. Fob  compta  actualment  amb  un  equip professional de 40 osteopatas voluntaris. Treballem amb la millora de la salut integral de la família a través de l’abordatge osteopatic.

Càritas Paidós.

El Paidós és un servei integral d’atenció a les famílies amb situació de vulnerabilitat social, que tenen com a mínim un  nen  entre  0-6  anys. S’acompanya a la família en: – Espais familiars pel matí i per la tarda – Tallers de cuina i dinars en família – Suport educatiu a domicili – Espai terapèutic familiar i individual  –  Acompanyament  a  metges,  escoles, formatius, laborals i altres – Suport en  la  vida  quotidiana,  bugaderia, dutxes, etc.