El Centre Socioeducatiu de la Barceloneta (UTE Glamparetes Caritas-Suara) es un servei d’ atenció integral destinat a famílies i infants en situació de vulnerabilitat.

Des del servei apostem sempre per l’atenció individualitzada, basant la nostra intervenció en els desitjos, interessos i necessitats de cada persona que assisteix al centre, i respectant el seu procés vital i emocional, igual que la seva motxilla, carregada d’experiències. Els professionals del servei som  acompanyants en la vida de les persones, i és la persona l’eix de la nostra intervenció.

La nostra acció es desenvolupa en dos àmbits diferenciats, per una banda el Centre Obert Glamparetes, i per d’ altre els serveis d’ Acció comunitària.

A la Fundació Albert, trobareu ubicats els serveis de Petitíssims i Petits del Centre Obert, a més de l’ Espai Criança i el servei Meraki; creant un espai relacional i d’ intervenció familiar de Petita Infància.

Els serveis s’ ofereixen durant tot ell dia, creant un espai segur per les famílies que assisteixen des de les 9am fins les 19pm.  L’ atenció familiar es realitza a través de sessions individuals i en grup, s’acompanya de manera integral a totes les persones de l’entorn familiar que són significatives per l’ infant.

La intervenció familiar es l’ eix de la nostra manera de ser.

Formen part:
Col·laboren: